صفحه نخست    حوالات ارزی    ثبت سفارش

حواله یوان به ABC | انتقال پول به بانک کشاورزی چین

ارسال حواله یوان به بانک ABC چین

با توجه به رشد چشمگیر تجارت در سال‌های اخیر، نیاز به حواله‌های ارزی به کشورهای خارجی، به ویژه چین، به شدت افزایش یافته است. چین به‌عنوان بزرگ‌ترین شریک تجاری ایران، نقش مهمی در تجارت ایران دارد. ارسال حواله یوان به بانک ABC چین یکی از مهمترین نیازهای تاجران ایرانی محسوب می‌شود. تحریم‌ها ارسال دلار را با مشکلات جدی مواجه کرده است، به همین دلیل یوان به بهترین ارز برای معاملات بازرگانان ایرانی تبدیل شده است. برای آشنایی بیشتر با نحوه حواله یوان از طریق ستین اکسچنج با ما همراه باشید.


بانک ABC یا بانک کشاورزی چین

این بانک، یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های چین، در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۱۹۵۱ تاسیس شده است و اکنون با داشتن ۲.۷ میلیون مشتری و حدود ۲۴ شعبه به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بانک‌های این کشور شناخته می‌شود. دفتر مرکزی بانک کشاورزی چین در پکن، پایتخت این کشور، واقع شده است و شعبات متعددی در سراسر چین و همچنین در کشورهای خارجی از جمله لندن، توکیو و هنگ‌کنگ دارد.
این بانک انواع حواله‌های درون‌شهری، بین‌شهری و بین‌بانکی را پشتیبانی می‌کند. اگر کسی سرویس حواله سریع را انتخاب کند، بانک کشاورزی چین پول را به‌صورت لحظه‌ای به حساب گیرنده واریز می‌کند. برای حواله یوان به چین می‌توانید از طریق ستین اکسچنج اقدام نمایید.


حواله یوان به بانک abc چین

خدمات پرداخت متنوعی از طریق کانال‌های مختلف بانک ABC، یا همان بانک کشاورزی چین، قابل انجام است. این بانک به کاربرانش امکان می‌دهد تا کنترل موثرتری بر تراکنش‌های خود داشته باشند و علاوه بر بهبود کارایی پرداخت‌ها، مدیریت ریسک را نیز افزایش دهند.
با استفاده از انتقال آنلاین وجه، بانک ABC مبلغ موردنظر را طبق دستور حواله‌کننده به حساب گیرنده واریز می‌کند. انواع مختلف تسویه حساب‌ها توسط کاربران شرکتی و شخصی به‌سادگی از طریق حواله بانکی و نقدی قابل انجام است. در شرایطی که هر دو طرف، حواله‌کننده و گیرنده، شخص باشند، حواله نقدی در دسترس خواهد بود. انواع خدماتی که بانک معتبر کشاورزی چین در زمینه حواله ارز یوان ارائه می‌دهد در ادامه آورده شده‌اند.
  امکان پرداخت الکترونیکی
کاربران می‌توانند به‌سادگی از طریق حساب‌های خود و سایر حساب‌های مجاز در برنامه‌های الکترونیکی مختلف بانک ABC، نقل و انتقالات پولی را انجام دهند. این بانک از ارزهای متعددی از جمله یوان پشتیبانی می‌کند و چندین روش پرداخت همچون پرداخت دسته‌ای و پرداخت رزرو شده را نیز ارائه می‌دهد.
خدمات پرداخت منظم
بانک ABC به‌طور منظم و براساس توافق با طرف‌های درگیر، وجه را از حساب پرداخت‌کننده برداشت می‌کند و سپس به‌صورت دسته‌ای به حساب‌های گیرنده واریز می‌کند. این خدمات برای کاربران شرکتی که به‌صورت دوره‌ای به چندین حساب وجه واریز می‌کنند، طراحی شده است. تمامی واریزی‌ها به‌موقع و دقیق انجام می‌شوند؛ کاربران تنها باید درخواست خود را ثبت نمایند، قراردادی را امضا کنند و اطلاعاتی نظیر میزان پرداخت و حساب‌های گیرنده را به بانک ارائه دهند.
خدمات حقوق و دستمزد
اگر در چین کارمندانی دارید که باید ماهانه مبلغ معینی به حساب آن‌ها واریز شود، بانک کشاورزی چین این امر را به‌راحتی امکان‌پذیر می‌سازد. براساس درخواست کاربر، بانک در زمان معین مبلغ مشخص‌شده را به حساب تمامی کارمندان واریز می‌کند. حتی اگر کارمند حسابی در این بانک نداشته باشد، بانک همچنان امکان واریز به حساب‌های سایر بانک‌ها را نیز فراهم می‌کند.
بهترین بانک چین برای ایرانیان جهت انجام حواله یوان چه بانکی است؟
بیش از ۹۵ درصد حواله‌ یوان به چین که توسط تاجران و بازرگانان ایرانی منتقل می‌شوند، به بانک معتبر ABC و در قالب حساب‌های شخصی انجام می‌گیرد. به دلیل کارمزد نداشتن حواله یوان در تمامی تراکنش‌های بین‌بانکی و بین‌استانی در چین، بانک کشاورزی به یکی از گزینه‌های پرطرفدار و مناسب برای بازرگانان ایرانی تبدیل شده است. علاوه بر این، عدم محدودیت در میزان وجه قابل تراکنش نیز یکی دیگر از دلایل استفاده ایرانیان از این بانک است.


حواله یوان به بانک ABC با ستین اکسچنج
برای ارسال حواله یوان به بانک‌ کشاورزی چین، می‌توانید از طریق سایت صرافی ستین اقدام کنید. تیم ستین اکسچنج این کار را در سریع‌ترین زمان و با کارمزدی مناسب انجام می‌دهد. گروه پرداخت صرافی ستین با سال‌ها تجربه در حوزه پرداخت‌های ارزی آماده است تا کلیه انتقالات شما را از مبدا ایران به چین در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد.   
ما در صرافی ستین می‌توانیم فاکتورهای یوان را به حساب‌های شخصی و شرکتی به‌صورت منشاء داخلی با سورس یوان سفید انجام دهیم. اگر فاکتور پرداختی شما به یوان است، می‌توانید انتقال حواله یوان به چین را به صرافی ستین بسپارید.
توجه داشته باشید که اگر حساب مقصد شرکتی باشد، فاکتور بالای 100,000 RMB قابل انجام است و پرداخت مقادیر کمتر به حساب شرکت امکان‌پذیر نیست. همچنین، اگر مقدار حواله شما بالای 10,000 RMB باشد، می‌توان آن را به حساب شخصی واریز کرد.
مدت زمان انجام حواله‌ یوان به بانک abc چین از طریق ستین اکسچنج یک تا دو روز کاری است. برای مقادیر بالا، کارمزد صفر است و برای حواله‌های مقادیر پایین، کارمزد ثابت 100 یوان دریافت می‌شود.
نحوه ثبت سفارش حواله یوان به بانک کشاورزی چین
برای ثبت درخواست حواله یوان به چین در سایت صرافی ستین، ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و یک اکانت کاربری ایجاد کنید. سپس در فرم ثبت حواله به چین، می‌توانید اطلاعات حساب مقصد و مبلغ حواله را وارد کنید. پس از ثبت نهایی درخواست، تیم پشتیبانی ما درخواست شما را بررسی و پیگیری خواهد کرد.


مزایا و معایب حواله یوان به بانک abc چین
استفاده از هر خدماتی دارای مزایا و معایبی است. ارائه‌دهندگان این خدمات وظیفه دارند مزایا و معایب احتمالی را به درخواست‌کنندگان توضیح دهند. حواله یوان به بانک کشاورزی چین نیز مزایا و معایبی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:
مزایای حواله یوان به چین
- ارسال یوان در عرض چند ساعت
- بدون هیچ کارمزد اضافه
- عدم بلوکه شدن یوان در شرایط تحریمی
- عدم هزینه اضافی برای تبدیل ارز
- عدم محدودیت در میزان مبلغ ارسالی
- هزینه نهایی کمتر نسبت به حواله همان مقدار دلار
 
معایب ارسال حواله یوان به چین
- تعلق مالیات دولت چین به ارزهای داخلی از جمله یوان
- برخی شرکت‌های چینی به دلیل سودآوری بیشتر، معاملات خود را با دلار یا یورو انجام می‌دهند.
- اکثر صاحبان حساب حواله یوان اشخاص هستند، درحالی‌که حواله دلار به حساب‌های شرکتی ارسال می‌شود.
در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره برای ارسال حواله یوان به بانک ABC چین، می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی صرافی ستین تماس بگیرید.


سوالات متداول
1. مدت زمان انجام حواله یوان به بانک ABC چقدر است؟
مدت زمان انجام حواله یوان به بانک ABC از طریق ستین اکسچنج معمولا بین یک تا دو روز کاری است. این زمان بستگی به حجم کار روزانه و شرایط بانکی دارد.
2. آیا برای ارسال حواله یوان به بانک ABC کارمزدی دریافت می‌شود؟
برای حواله‌های یوان با مقادیر بالا، کارمزدی دریافت نمی‌شود. اما برای حواله‌های مقادیر پایین، یک کارمزد ثابت 100 یوان دریافت می‌شود.  
3. آیا حواله یوان به بانک ABC محدودیتی در میزان مبلغ ارسالی دارد؟
برای حواله به حساب‌های شخصی، حداقل مبلغ 10,000 RMB لازم است. برای حواله به حساب‌های شرکتی، حداقل مبلغ 100,000 RMB مورد نیاز است.